Pages

Thursday, February 24, 2011

1. nädal. Enesetutvustus: Vaiko Mäe


Minu nimi on Vaiko ja ma töötan haridustehnoloogina Sisekaitseakadeemias. Antud valdkonnas olen töötanud alates 2008. aasta suvest. Oma töös olen kokku puutunud nii IVA, Blackboardi ning Moodle-i keskkonnaga. Oma töös olen kokku puutunud järgmiste tehnoloogiate ja tarkvaradega:
  • Audio töötlemine: Audacity
  • Video loomise vahendid: Adobe Premiere, Widows Movie Maker, JayCut
  • Ekraanisalvestus: Jing, Camtasia studio, Camstudio
  • Pilditöötlus: Adobe Photoshop; GIMP jt. vabavaralised
  • Sisupaketid: ExeLearning
  • Veebilehed: Weebly, CMSimple
  • Testid/ küsitlused: HotPotatoes/ Limesurvey
Oma töös olen toetanud Sisekaitseakadeemia õppejõudusid e-õppematerjalide disainimisel ja väljatöötamisel programmist BeSt. Ülevaade valminud õppesisust.

Olen koostanud ka ennast tutvustava veebilehe Weebly keskkonnas:


No comments:

Post a Comment