Pages

Monday, February 21, 2011

1. nädal. Õpileping

Teema – Mida ma soovin õppida? Mis valdkond?
  • Antud kursuse osas on mul kõrged ootused, vaatamata sellele, et mõningast kogemust multimeedia põhiste õppematerjalide koostamisel. Läbitavad teemad on erakordselt huvipakkuvad. Kursuse maht ei võimalda kindlasti vahendite põhjalikku tutvustust, kuid loodan, et kursus annab häid soovitusi ning loodetavasti leidub ka mõni uus vahend, mida saaksin igapäevaselt rakendada. Konkreetset püüaksin kursuse jooksul keskenduda Adobe tarkvara arendajate toodetele.

Eesmärgid – Mis on minu õpiprojekti eesmärgid? Miks ma tahan just seda teemat õppida? Mis sunnib mind seda õppima?
  • Hiljuti soetati Sisekaitseakadeemia veebipõhiste õppematerjalide loomise toetamiseks multmimeediumi põhiste õppematerjalide loomiseks mõeldud tarkvara: Adobe Learning Suit. Lisaks oman eelnevat Adobe tarkvara kogemust (videotöötlus - Premiere, ekraanisalvestus - Captivate), siiski leian, et tarkvara aktiivne kasutamine ja iseseisev uudistamine võimaldab iga kord millegi uue avastamist.

Strateegiad – Kuidas ma kavatsen oma eesmärgid saavutada? Missugused tegevused ma pean läbi viima ja mis järjekorras?
  • Tehnoloogiate ja vahendite katsetamisel püüan kasutada toodete funktsioone, millega ma eelnevalt kokku puutunud ei ole. Loodetavasti leian juba vahendite katsetamisel võimalusi ka nende reaalseks kasutamiseks õppetöös. Ideaalis võiks kõik aine jooksul kasutatud näited olla reaalsete õppematerjalide baasil, millest saaks hilisemalt koostada tervikliku õppematerjali. Ideid on, loodetavasti jõuan ka teostuseni.
  • Kindlasti tahaksin kasutada täiesti uusi ja võõraid vahendeid, millega ma eelnevalt töötanud ei ole, see võimaldab saada laiemat pilti. Lisaks saaksin välja tuua erinevate toodete eripärad ning soovitada vastavalt õppevahendi loomise eesmärgile ning disaineri tehnilistele oskustele
  • Tore, kui töö käigus täiendaksin "Haridustehnoloogia käsiraamatut"
Vahendid/ressursid – Missuguseid vahendeid ma kasutan eesmärkide saavutamiseks? (inimesed, materjalid, tehnoloogia) Kuidas ma neile ligi pääsen?
  • Sisekaitseakadeemiale soetatud multimeedia töötlemist võimaldav mobiilne sülearvuti, multimeediumi põhiste õppematerjalide loomiseks soeetatud tarkvara: Adobe Adobe eLearning Suite 2 sh. Adobe Premiere, Adobe Audition 3 jt.

Hindamine – Kuidas ma tean, et ma olen oma eesmärgid saavutanud? Kuidas ma hindan oma saavutusi?
  • Minu eesmärgid oleksid saavutatud, kui omaksin tehnoloogislistest vahendeitest täpsemat ülevaadet, kui Haridustehnoloogia käsiraamat kirjeldab, selle saavutamiseks on vajalikud kogemused erinevate vahenditega.

Kui õpileping on teie jaoks uus meetod, siis soovitame tutvuda näidetega eelmisel sügisel toimunud kursuselt “Õpikeskkonnad ja õpivõrgustikud“.

No comments:

Post a Comment